Martine De Bie

24 Januari 2026

Martine De Bie

Bestuurslid

Waar ik voor sta

Voor een warm Berlaar met veel groene plekjes

  • Ik zet mij in voor de gelijke behandeling van ieder mens en voor zijn mensenrechten. Iedere mens verdient onze aandacht, eenieder verdient een menswaardig bestaan.
  • Ik ga voor een leefbaar, warm Berlaar met veel groene lommerrijke plekjes waar het leuk vertoeven is, waar vriendschapsbanden ontstaan, waar gelachen en gepraat kan worden en waar de andere niet de vreemde is.